5-6 липня 2013 року Страхова компанія «Еталон» провела навчальний семінар на тему «Продаж страхових продуктів» для співробітників центрального офісу та інших структурних підрозділів міста Києва та Київської області. У рамках прийнятої керівництвом СК «Еталон» концепції розвитку, у другому півріччі 2013 року заплановано проведення багатьох навчальних заходів, спрямованих на підвищення кваліфікаційного рівня фахівців, залучення та навчання нових співробітників та агентів. У зв'язку з цим в Компанії розроблена комплексна програма навчання для різних категорій персоналу.
Програма дводенного семінару на тему «Продаж страхових продуктів», проведеного 5-6 липня 2013 року в м. Києві, містила у собі широкий перелік питань, що стосуються різних аспектів взаємодії з клієнтами - психологічних, правових, методологічних та ін. Особливу увагу було приділено критеріям якості послуг і продуктів, що надаються страховою компанією клієнтам, а також методам оцінки ефективності роботи співробітників і самої компанії.
Успішність будь-якого бізнесу безпосередньо залежить від рівня кваліфікації персоналу компанії, вміння злагоджено працювати у команді. Зокрема, це актуально для страхового ринку, де традиційно спостерігається висока конкуренція. Тому, інвестуючи у додаткове навчання співробітників, керівництво підвищує стабільність і надійність СК «Еталон», її привабливість для клієнтів, а також успішність Компанії в цілому.