Шановні Клієнти!
Керівництво Страхової компанії «Еталон» повідомляє, що певними особами вжито ряд неправомірних заходів, спрямованих на незаконне заволодіння фінансовими та інформаційними ресурсами компанії.
Зокрема, вказані особи самочинно здійснили переадресацію вхідних дзвінків, що надходять на номер 0 800 500 800 (номер інформаційного кол-центру СК «Еталон») на інший телефонний номер. Починаючи з 1 жовтня 2014 року і до теперішнього часу Страхова компанія «Еталон» не має можливості користування цим телефонним номером.
Звертаємо Вашу увагу, що співробітники інформаційного центру, які наразі відповідають на дзвінки за номером 0 800 500 800, не мають жодного відношення до Страхової компанії «Еталон». Інформація, що надається за цим номером, стосовно укладання договорів страхування та врегулювання збитків не відповідає дійсності. Також, протягом зазначеного строку за цим номером НЕ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ РЕЄСТРАЦІЯ ПОВІДОМЛЕНЬ ТА ЗАЯВ ПРО НАСТАННЯ СТРАХОВИХ ВИПАДКІВ!
Керівництво Страхової компанії «Еталон» звертається до всіх страхувальників, а також осіб, яким спричинено збитки за полісами ОСЦПВ клієнтами СК «Еталон», і які звертались з відповідними телефонними повідомленнями в період з 1 жовтня і дотепер, з проханням переконатись у фіксуванні та реєстрації своїх звернень, зателефонувавши до кол-центру компанії за київським номером (044) 590-22-22 (працює цілодобово).
Наразі СК «Еталон» здійснює необхідні правові заходи щодо перешкоджання неправомірним діям, спрямованим на дестабілізацію ситуації та дискредитацію компанії певними зацікавленими особами.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності та сподіваємось на розуміння.