НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

14 сiчня 2005
Банк «Аваль» приступив до реалізації проекту з впровадження відділень самообслуговування

Банк «Аваль» одним з перших в Україні на початку 2005 року приступив до реалізації проекту з впровадження відділень самообслуговування, що дають можливість клієнтам самостійно, без участі співробітників банку, виконувати різні банківські операції. Про це повідомив заступник голови правління банку «Аваль» Ігор СЛОБОДСЬКИЙ в ході урочистої презентації, що відбулася 13 січня 2005 року в м. Києві.

Як відзначив І.СЛОБОДСЬКИЙ, реалізація цього проекту є частиною стратегічного напрямку розвитку мережі продажів банківських продуктів банку «Аваль», у т.ч. шляхом створення альтернативних, дешевших, порівняно з традиційними, каналів продажів і реалізацію через них стандартних продуктів для населення. Це, за його словами, дозволить переорієнтувати відділення банку на продажі більш складних і індивідуальних банківських продуктів та підвищити рівень обслуговування клієнтів.

На сьогодні у відділеннях самообслуговування банку «Аваль» встановлюються банкомати з функціями видачі готівки і миттєвого поповнення карткових рахунків, оплати мобільного зв'язку та купівлі ваучерів мобільного зв'язку. Крім того, у таких відділеннях передбачено встановлення інформаційного банківського кіоску для одержання інформації про банк, стан карткових рахунків власників платіжних карт і виписок по цих рахунках, купівлі електронних ваучерів (мобільного та міжнародного телефонного зв'язку, доступу до мережі Інтернет), а також — телефон для прямого зв'язку з центром підтримки клієнтів банку.

Як повідомив І.СЛОБОДСЬКИЙ, перше таке відділення було відкрито на початку січня 2005 року в центральному офісі банку «Аваль» у м. Києві (вул. Кутузова, 4а).

За словами банкіра, після успішного завершення пілотного проекту до середини 2005 р. у кожній обласній дирекції банку буде встановлено по 1-3 відділення самообслуговування. У майбутньому, як повідомив І.СЛОБОДСЬКИЙ, у відділеннях самообслуговування у всіх регіонах України клієнтам буде запропонована можливість оплати комунальних послуг, здійснення перекладів на інші банківські рахунки, погашення споживчих кредитів і ряд інших.

«Думаю, найбільш популярною послугою у відділеннях самообслуговування буде погашення кредитів. Якщо сьогодні клієнту необхідно після одержання заробітної плати на свій картковий рахунок зняти гривню, придбати долари і тільки після цього погасити заборгованість з оформленням усіх касових документів, то у відділенні самообслуговування це можна буде зробити самостійно, не відходячи від інформаційного кіоску, без залучення операціоністів і касирів банку», — заявив банкір.

Банк «Аваль», створений у 1992 році, є одним з найбільших банків в Україні з регіональною мережею понад 1400 підрозділів. Банк також є одним з найбільших емітентів і еквайєрів платіжних карт. Число банкоматів банку складає 1100, пунктів видачі готівки — 1500, POS-терміналів у мережі підприємств торгівлі і послуг — 2,6 тис. по всій Україні.

Чисті активи банку на 1 січня 2005 року складали 11,854 млрд. грн., балансовий капітал — 1,302 млрд. грн., статутний капітал — 1 млрд. грн.

 

Архів

2005

Перевірка чинності договорів страхування подорожуючих за кордон

Інформаційний центр:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: info@etalon.ua

Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12

Місцезнаходження:
03057, м. Київ, вулиця Дегтярівська, будинок 33-Б, 2 під'їзд
(місцезнаходження за КОАТУУ: 8039100000)

Режим роботи Приватного акцiонерного товариства «Страхова компанія «Еталон»
- Понеділок - Четвер: 9:00 - 18:00
- П'ятниця: 9:00 - 17:00
- Перерва: 13:00 - 13:48
- Субота та Неділя: вихідні

Придбати страховий поліс можливо:
В місті Києві за адресами:
- вулиця Гарматна, 8
- вулиця Є. Коновальця (колишня Щорса), 32-б
В інших містах України

При настанні страхового випадку:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: operator@etalon.ua

Про можливість та порядок дистанційного повідомлення та подачі документів про страховий випадок можна ознайомиться в розділі «Страховий випадок»