ПЕРЕЛІК НЕОБХІДНИХ ДОКУМЕНТІВ

Документи, що надаються Страхувальником в обов’язковому порядку:

1. оригінал договору страхування (поліса);

2. письмова заява (оригінал) страхувальника про настання і обставини страхового випадку;

3. копію протоколу про адміністративне правопорушення, схему місця ДТП та пояснень учасників ДТП (за наявністю) Національною Поліцією України, оригінал європротоколу, постанову про порушення чи  відмову у  порушенні кримінальної справи або інші документи про факт та  обставини настання страхового випадку залежно від характеру подій; Шаблон Європротоколу можна завантажити тут

4. документи, що  підтверджують право страхувальника на  володіння, користування та  розпорядження транспортним засобом (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, договори найму, оренди, лізингу, довіреність тощо);

5. копія посвідчення водія, код ІПН (тепер РНОКПП) за  участю якого сталася подія, а  також документів, що підтверджують його право на користування та розпорядження транспортним засобом. У разі, коли учасником події є водій-працівник страхувальника (юридичної особи) - наказ по підприємству про прийняття на роботу та допуск до керування транспортним засобом, а також подорожній лист.


Документи, що надаються третьою особою (постраждала сторона), що має право на отримання страхової виплати:

1. заява про отримання страхового відшкодування, де зазначено:

  • найменування страховика, до якого подається заява;
  • прізвище, ім’я, по батькові заявника, його юридичну адресу або місце проживання;
  • інформацію про взаєморозрахунки осіб, відповідальність яких застрахована, та потерпілих, якщо такі було здійснено;
  • обставини, якими заявник обґрунтовує свою вимогу, та докази, що підтверджують її відповідно до законодавства;
  • розмір шкоди;
  • підпис заявника і дату подання заяви;

2. повідомлення про обставини настання дорожньо-транспортної пригоди за полісом ОСЦПВВНТЗ.

3. постанова про порушення чи відмову у порушенні кримінальної справи або інші документи про факт та обставини настання страхового випадку залежно від характеру події;

4. документи, що підтверджують право третьої особи на володіння, користування та розпорядження транспортним засобом (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, договори найму, оренди, лізингу, довіреність, тощо);

5. копія посвідчення водія, за участю якого сталася подія, а також документів, що підтверджують його право на користування та розпорядження транспортним засобом; у разі коли учасником події є водій-працівник страхувальника (юридичної особи) - наказ по підприємству про прийняття на роботу та допуск до керування транспортним засобом, а також подорожній лист;

6. паспорт та копія коду ІПН (РНОКПП) третьої особи — громадянина безпосередньо або іншої особи, яка задіяна у врегулюванні збитку від імені третьої особи на підставі його довіреності;

7. постанова (вирок) суду про притягнення до адміністративної (кримінальної) відповідальності особи, винної у ДТП або інший процесуальний документ, що встановлює винну в ДТП особу;

8. інші необхідні документи на вимогу страхової компанії, що уточнюють причини та обставини настання страхового випадку;

9. оригінали документів, які підтверджують оплату послуг з евакуації пошкодженого майна, а також його зберігання, якщо третя сторона вимагає відшкодування таких витрат.

Перевірка чинності договорів страхування подорожуючих за кордон

Інформаційний центр:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: info@etalon.ua

Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12

Місцезнаходження:
03057, м. Київ, вулиця Дегтярівська, будинок 33-Б, 2 під'їзд
(місцезнаходження за КОАТУУ: 8039100000)

Режим роботи Приватного акцiонерного товариства «Страхова компанія «Еталон»
- Понеділок - Четвер: 9:00 - 18:00
- П'ятниця: 9:00 - 17:00
- Перерва: 13:00 - 13:48
- Субота та Неділя: вихідні

Придбати страховий поліс можливо:
В місті Києві за адресами:
- вулиця Гарматна, 8
- вулиця Є. Коновальця (колишня Щорса), 32-б
В інших містах України

При настанні страхового випадку:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: operator@etalon.ua

Про можливість та порядок дистанційного повідомлення та подачі документів про страховий випадок можна ознайомиться в розділі «Страховий випадок»