ВАШІ ДІЇ У РАЗІ НАСТАННЯ СТРАХОВОГО ВИПАДКУ

1. Зв’яжіться протягом 24 годин з нашим уповноваженим представником — асистуючою компанією за телефоном, вказаним у договорі страхування, та надайте таку інформацію:

  • номер договору страхування, територію та термін його дії;
  • прізвище та ім’я застрахованої особи;
  • розмір страхової суми;
  • опис та характер страхового випадку;
  • точне місце перебування застрахованої особи, контактний телефон.

2. Виконуйте рекомендації асистуючої компанії.

3. Якщо з об’єктивних причин не вдалося зв’язатися з асистуючою компанією та довелося самостійно оплатити вартість отриманої невідкладної допомоги, необхідно узгодити з нею усі ці витрати.

4. Якщо Ви самостійно оплатили вартість наданих послуг (вартість яких узгоджено із сервісною компанією) для отримання страхового відшкодування необхідно протягом 10 днів з дати повернення з поїздки звернутися до страхової компанії та надати необхідні документи.

Перевірка чинності договорів страхування подорожуючих за кордон

Інформаційний центр:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: info@etalon.ua

Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12

Місцезнаходження:
03057, м. Київ, вулиця Дегтярівська, будинок 33-Б, 2 під'їзд
(місцезнаходження за КОАТУУ: 8039100000)

Придбати страховий поліс можливо:
В місті Києві за адресами:
- вулиця Гарматна, 8
- вулиця Є. Коновальця (колишня Щорса), 32-б
В інших містах України

При настанні страхового випадку:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: operator@etalon.ua

Про можливість та порядок дистанційного повідомлення та подачі документів про страховий випадок можна ознайомиться в розділі «Страховий випадок»