ПЕРЕЛІК НЕОБХІДНИХ ДОКУМЕНТІВ

У випадку, якщо Ви самостійно сплатили вартість наданих послуг для отримання відшкодування необхідно надати страховій компанії такі документи:

  • оригінал договору страхування;
  • письмову заяву про страхову виплату протягом 10 робочих днів з дати повернення з поїздки;
  • оригінали деталізованих рахунків на оплату вартості отриманих послуг та квитанції або чеки, що підтверджують їх оплату;
  • листок непрацездатності або його копію, виписку з карти амбулаторного/стаціонарного хворого, підписану відповідальною особою та завірену печаткою медичного закладу;
  • рецепти на придбання ліків та касові чеки, що підтверджують їх оплату;
  • копію паспорта особи, яка звернулась за страховою виплатою;
  • копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
  • інші документи на запит Страхової компанії «Еталон».

Перевірка чинності договорів страхування подорожуючих за кордон

Інформаційний центр:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: info@etalon.ua

Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12

Місцезнаходження:
03057, м. Київ, вулиця Дегтярівська, будинок 33-Б, 2 під'їзд
(місцезнаходження за КОАТУУ: 8039100000)

Придбати страховий поліс можливо:
В місті Києві за адресами:
- вулиця Гарматна, 8
- вулиця Є. Коновальця (колишня Щорса), 32-б
В інших містах України

При настанні страхового випадку:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: operator@etalon.ua

Про можливість та порядок дистанційного повідомлення та подачі документів про страховий випадок можна ознайомиться в розділі «Страховий випадок»