ВАШІ ДІЇ У РАЗІ НАСТАННЯ СТРАХОВОГО ВИПАДКУ

  1. Вжити всіх необхідних заходів для рятування майна та усунення причин події, забезпечити охорону пошкодженого майна та виконати всі інструкції, отримані від Страховика. Забезпечити збереження стану предметів, що можуть служити речовим доказом тих або інших причин настання події, яка може бути кваліфікована як страховий випадок.
  2. Негайно повідомити про подію, що сталася, органам Міністерства внутрішніх справ, пожежної охорони та іншим спеціалізованим органам, до компетенції яких належить ліквідація наслідків та розслідування причин виникнення подій, зазначених в Договорі страхування.
  3. Негайно зателефонувати до інформаційного центру Страхової компанії «Еталон» за номером (044) 590-22-22 для реєстрації страхового випадку і здобуття кваліфікованої консультації фахівця.
  4. Подія, яка може бути кваліфікована як страховий випадок, має бути оформлена шляхом надання Страховику письмового повідомлення (строк подачі письмового повідомлення зазначено у Договорі страхування).
  5. Забезпечити представнику Страховика можливість огляду пошкодженого майна для з'ясування причин та розмірів збитку, а також забезпечити участь представника Страховика в будь-яких комісіях, створюваних для встановлення причин і визначення розміру збитку.
  6. Надати всі необхідні документи, передбачені Договором страхування.
  7. Повідомити Страховика про всі можливі випадки отримання компенсації, повернення або відновлення третіми особами ушкодженого або знищеного майна.
  8. Надати всі документи, необхідні Страховику для подання позову до осіб, винних у настанні страхового випадку (якщо такі є), з метою отримання від них компенсації за заподіяні збитки.

Перевірка чинності договорів страхування подорожуючих за кордон

Інформаційний центр:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: info@etalon.ua

Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12

Місцезнаходження:
03057, м. Київ, вулиця Дегтярівська, будинок 33-Б, 2 під'їзд
(місцезнаходження за КОАТУУ: 8039100000)

Режим роботи Приватного акцiонерного товариства «Страхова компанія «Еталон»
- Понеділок - Четвер: 9:00 - 18:00
- П'ятниця: 9:00 - 17:00
- Перерва: 13:00 - 13:48
- Субота та Неділя: вихідні

Придбати страховий поліс можливо:
В місті Києві за адресами:
- вулиця Гарматна, 8
- вулиця Є. Коновальця (колишня Щорса), 32-б
В інших містах України

При настанні страхового випадку:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: operator@etalon.ua

Про можливість та порядок дистанційного повідомлення та подачі документів про страховий випадок можна ознайомиться в розділі «Страховий випадок»