ВАШІ ДІЇ У РАЗІ НАСТАННЯ СТРАХОВОГО ВИПАДКУ

  1. Вжити всіх необхідних та доцільних заходів щодо запобігання та зменшення шкоди, завданої життю, здоров’ю та/або майну Третіх осіб та усунення причин, що сприяють виникненню додаткової шкоди.
  2. Якнайшвидше повідомити про подію правоохоронні органи як цього вимагають обставини та наслідки події.
  3. Повідомити Страхову компанію «Еталон» про настання події протягом трьох днів з дати настання такої події, а також про всі події, які можуть стати причиною заявлення претензій чи подання позову щодо відшкодування шкоди, заподіяної третім особам, та подати до страхової компанії письмову заяву. Якщо з поважних причин страхувальник (відповідальна особа) не зміг повідомити страховика про настання такої події у встановлений строк, він повинен підтвердити це документально та повідомити про настання події протягом трьох робочих днів з дати усунення таких причин.

Перевірка чинності договорів страхування подорожуючих за кордон

Інформаційний центр:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: info@etalon.ua

Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12

Місцезнаходження:
03057, м. Київ, вулиця Дегтярівська, будинок 33-Б, 2 під'їзд
(місцезнаходження за КОАТУУ: 8039100000)

Придбати страховий поліс можливо:
В місті Києві за адресами:
- вулиця Гарматна, 8
- вулиця Є. Коновальця (колишня Щорса), 32-б
В інших містах України

При настанні страхового випадку:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: operator@etalon.ua

Про можливість та порядок дистанційного повідомлення та подачі документів про страховий випадок можна ознайомиться в розділі «Страховий випадок»