СК «Еталон» продовжує обслуговувати клієнтів у звичайному режимі, заявляє прес-служба компанії з посиланням на голову правління СК «Еталон» Володимира ДОЦЕНКА.
За словами В.ДОЦЕНКА, компанія продовжує обслуговувати своїх клієнтів — юридичних і фізичних осіб — у звичайному режимі, надаючи їм повний перелік послуг відповідно до ліцензії Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг і Закону України «Про страхування».
Тим часом В.ДОЦЕНКО не виключив можливості локальних технічних збоїв при врегулюванні збитків і наданні клієнтам компанії послуг технічного асистансу. За його словами, такі збої можуть бути пов'язані з ускладненим транспортним сполученням в окремих регіонах, перевантаженням мереж зв'язку, можливими збоями в роботі держустанов, що беруть участь у процедурі врегулювання збитків.
У зв'язку з цим, як повідомив В.ДОЦЕНКО, щоб уникнути будь-яких збоїв і для забезпечення безперебійного обслуговування клієнтів компанія ретельно контролює всі етапи процедури врегулювання збитків.
«Безумовно, ми зробимо все від нас залежне, щоби сьогоднішня ситуація в країні не вплинула на якість нашої роботи», — підкреслив В.ДОЦЕНКО.