Страхова компанія «Еталон» провела дводенний навчальний семінар для фахівців регіональних управлінь страхування. Семінар пройшов 30 - 31 травня в селищі Пуща- Водиця Київської області.
Проведення навчального семінару є одним із пунктів комплексу заходів, розробленого менеджментом СК «Еталон» з метою підвищення ефективності роботи компанії, професійного рівня співробітників і збільшення обсягів продажів страхових продуктів.
Основними завданнями семінару було ознайомлення фахівців регіональних структурних підрозділів з оновленими страховими продуктами компанії, а також удосконалення навичок продажів. Певне місце в програмі заходу зайняло висвітлення питань, пов'язаних з фінансово-економічною та юридичною діяльністю компанії. Для співробітників вертикалей роздрібних і корпоративних продажів були розроблені окремі програми навчання. Велика увага була приділена інтерактивному спілкуванню, відповідям на запитання слухачів. Семінар був підготовлений і проведений силами співробітників компанії, без залучення зовнішніх фахівців.
Голова Правління СК «Еталон» Євгеній Бридун, виступаючи перед учасниками семінару сказав, що в нинішній економічній ситуації особливе значення набувають компетентність фахівців у питаннях страхування, володіння навичками ведення переговорів, а також індивідуальний підхід до кожного клієнта. "Навчання співробітників - це ефективні інвестиції, що підвищують вартість компанії і її конкурентоспроможність на ринку", - відзначив Е.Бридун.