З 21 вересня 2009 року Страхова компанія «Еталон» перейшли на новий графік роботи. Тепер, для зручності наших клієнтів, офіси компанії працюють з 8-00 ранку до 19-00 вечора з понеділка по п'ятницю, а також в суботу - з 10-00 до 14-00. Даний графік дійсний для Центрального офісу Компанії та її регіональних представництв, відділення працюють в колишньому режимі – з понеділка по п'ятницю з 9-00 до 18-00.
Рішення про зміну графіка роботи структурних підрозділів Компанії прийняте на основі аналізу звернень клієнтів. Як з'ясувалося, працюючій людині практично ніде придбати поліси страхування у вихідні дні, а поспілкуватися з кваліфікованими фахівцями на предмет укладення нестандартних індивідуальних договорів страхування і зовсім проблематично.
Сьогодні Страхова компанія «Еталон» пропонує більше 50 різноманітний страхових продуктів для фізичних і юридичних осіб. Відмінними особливостями наших програм страхування є їх актуальність, універсальність і оптимальність згідно з критерієм «ціна-якість», а основними принципами в організації обслуговування клієнтів - доступність, зручність і індивідуальний підхід до кожного.
«Розвиток клієнтського сервісу завжди був першочерговим завданням Страхової компанії «Еталон», - відзначає Голова Правління Євгеній Бридун. Ми завжди готові до конструктивного діалогу з клієнтами і прагнемо зробити обслуговування більш зручним і якісним. Також, ми всесторонньо розширюватимемо спектр послуг, що надаються, відповідно до побажань і потреб клієнтів».