ВАТ «Страхова компанія «Еталон Життя» і ТОВ «Імпакт-Центр» уклали договір про впровадження системи автоматизованого обліку страхової діяльності «Акцент-Страхування», повідомляє прес-служба компанії з посиланням на голову правління СК «Еталон Життя» Олександра Кулєшина.
За його словами, основна мета співробітництва — підвищення ефективності управління компанією. Рішення про впровадження системи автоматизованого обліку страхової діяльності прийнято у зв'язку зі збільшенням обсягів бізнесу, ростом мережі регіональних представництв, кількості укладених договорів страхування. «Наш вибір партнера обумовлений наявністю у постачальника спеціалізованого програмного забезпечення для компаній зі страхування життя, що уже сьогодні успішно працює у кількох страхових компаніях в Україні», — говорить голова правління СК «Еталон Життя» Олександр Кулєшин.
За допомогою автоматизованої системи управління «Акцент-Страхування» планується організувати первинний облік по єдиних корпоративних стандартах, оптимізувати бізнеси-процеси і документообіг. Ця система покликана забезпечити оперативне обслуговування клієнтів і ефективну взаємодію з партнерами. Вона дасть можливість вирішувати складні задачі фінансового аналізу і управління ризиками.
Програмне забезпечення «Акцент-Страхування» включає модуль «Страхування життя», де враховуються індивідуальні і корпоративні договори і перестрахування, а також модуль «Страхова бухгалтерія», у якому відбиваються фінансові аспекти страхової діяльності компанії. У межах фінансово-економічного блоку буде автоматизовано бухгалтерський, податковий і управлінський облік, розрахунок заробітної плати і управління персоналом.
У межах першого етапу впровадження програмного забезпечення у червні 2005 року пройшло навчання всього персоналу компанії. У липні почався другий етап проекту — впровадження основних програмних модулів. У цілому впровадження комплексного рішення буде завершено протягом 6-9-ти місяців. За словами Олександра Кулєшина, очікуваний ефект від упровадження проекту — підвищення якості наданих страхових послуг і скорочення витрат на ведення справ компанії.