ПЕРЕЛІК НЕОБХІДНИХ ДОКУМЕНТІВ

Документи, що надаються страхувальником в обов’язковому порядку:

1. договір страхування;

2. вимоги (претензії, позови), що пред'явлено страхувальнику в зв'язку з подією, що сталася;

3. висновок незалежного експерта (за наявності) із зазначенням розміру збитків, які підлягають відшкодуванню в зв'язку з настанням страхового випадку та які включаються в обсяг відповідальності Страховика за Договором;

4. документи, що підтверджують факт оплати вимоги у випадку самостійної компенсації страхувальником шкоди, заподіяної третім особам, за умови письмової згоди на це страховика.

5. документи, що підтверджують здійснені страхувальником витрати на запобігання та зменшення розміру шкоди та інші витрати за їх наявності;

6. документи, що згідно з чинним законодавством України дозволяють ідентифікувати особу як отримувача страхового відшкодування (паспорт, ідентифікаційний номер);

7. довідка, постанова про порушення або відмову в порушенні кримінальної справи – у всіх випадках, коли в розслідуванні обставин, що спричинили виникнення збитків, брали участь органи МВС, прокуратури або інші правоохоронні органи;

8. судове рішення, що набуло законної сили;

9. письмове повідомлення про настання події, що може бути визнана страховим випадком;

10. письмова заява про виплату страхового відшкодування за встановленою страховиком формою;

11. документи, що підтверджують факт і причини настання страхового випадку та в разі наявності осіб, винних в заподіянні збитку. Залежно від характеру та обставин скоєння події такими документами можуть бути:

  • у разі пожежі – акт про пожежу або висновок органів Державного пожежного нагляду із зазначенням причини її виникнення;
  • у разі стихійного явища, а також удару блискавки – довідка з метеорологічної служби або МНС з описом природних подій (на дату настання події в районі події), що стали причиною пошкодження та/або знищення застрахованого майна (у випадках бурі, урагану, шторму у довідці мають бути зазначені відомості про середню швидкість вітру);
  • у разі пошкодження водою із систем водопостачання, опалення, каналізації та аналогічних систем – акт спеціалізованих служб, що експлуатують водопровідні й інші аналогічні мережі, з описом причини виходу з ладу цих систем та із зазначенням винної сторони, якщо таку встановлено, або довідка житлово-експлуатаційного управління (або інших відомчих організацій);
  • у разі вибуху – акти або довідки державних органів, що здійснюють нагляд за умовами експлуатації силових агрегатів (газопровідних мереж), про причини завдання збитку із зазначенням технічних дефектів, порушень норм експлуатації та винних осіб або довідка житлово-експлуатаційного управління (або інших відомчих організацій) у випадку, якщо будинок житловий;
  • у разі крадіжки з проникненням, грабежу, розбою або інших протиправних дій третіх осіб – копія заяви страхувальника про те, що трапилося, в органи внутрішніх справ про порушення кримінальної справи; копія постанови про порушення органами внутрішніх справ кримінальної справи за даним фактом або копія постанови про відмову в порушенні кримінальної справи, копія постанови про призупинення кримінальної справи з посиланням на відповідні статті ККУ та із зазначенням розміру збитку;
  • у разі падіння пілотованого літального апарата – довідка із МНС або іншого державного органу із зазначенням причин і розміру збитку.

12. довіреність на представництво інтересів страхувальника (одержувача страхового відшкодування) перед страховиком – у разі представлення інтересів Страхувальника довіреною особою;

13. документи, що підтверджують розмір завданих збитків.

Перевірка чинності договорів страхування подорожуючих за кордон

Інформаційний центр:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: info@etalon.ua

Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12

Місцезнаходження:
03057, м. Київ, вулиця Дегтярівська, будинок 33-Б, 2 під'їзд
(місцезнаходження за КОАТУУ: 8039100000)

Режим роботи Приватного акцiонерного товариства «Страхова компанія «Еталон»
- Понеділок - Четвер: 9:00 - 18:00
- П'ятниця: 9:00 - 17:00
- Перерва: 13:00 - 13:48
- Субота та Неділя: вихідні

Придбати страховий поліс можливо:
В місті Києві за адресами:
- вулиця Гарматна, 8
- вулиця Є. Коновальця (колишня Щорса), 32-б
В інших містах України

При настанні страхового випадку:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: operator@etalon.ua

Про можливість та порядок дистанційного повідомлення та подачі документів про страховий випадок можна ознайомиться в розділі «Страховий випадок»