МЕДИЧНЕ СТРАХУВАННЯ

Бажаєте підвищити мотивацію праці у компанії, ефективність роботи працівників, зменшивши кількість днів їх перебування на лікарняному?

Досягти цього вам допоможе договір медичного страхування від СК «Еталон». Наша компанія організує медичне обслуговування ваших працівників, що надасть вам можливість у повному обсязі зосередитися на своїй роботі.

Переваги страхування в СК «Еталон»:

  • наявність можливості безкоштовно отримати широкий спектр медичних послуг у провідних лікувально-профілактичних закладах Києва та України;
  • цілодобова підтримка інформаційного центру СК «Еталон» для найбільш швидкого врегулювання страхових випадків;
  • особливий підхід до обслуговування в медичних закладах через довірених лікарів;
  • гнучка система сплати страхових платежів та система боусів для постійних клієнтів.

Що є об'єктом страхування?

Здоров'я Страхувальника (Застрахованої особи).

Хто може виступати страхувальником?

Юридичні особи, незалежно від форм власності.

Застрахованими за Договором не можуть бути (обмеження страхування):

  • особи, визнані у встановленому порядку недієздатними;
  • особи, які є інвалідами I – ІІ групи;
  • особи, які страждають на тяжкі нервові захворювання (в тому числі пухлини головного мозку, спинного мозку, ураження нервової системи, наслідки перенесеного менінгоенцефаліту), СНІД, психічно хворі;
  • особи, що знаходяться на обліку в спеціалізованих медичних закладах (диспансерах (включаючи, але не обмежуючись: онкологічному, наркологічному, психоневрологічному, протитуберкульозному, дерматовенерологічному).

Що є страховими ризиками:

  • непередбачене гостре захворювання Застрахованої особи, що потребує надання необхідної медичної допомоги;
  • загострення хронічної хвороби Застрахованої особи, що потребує надання необхідної медичної допомоги;
  • розлад здоров’я Застрахованої особи, що є наслідком нещасного випадку, який трапився із нею під час дії Договору, та на території дії Договору;
  • необхідність звернення Застрахованої особи до медичного закладу та/або Асистуючої компанії у інших випадках, передбачених Програмами страхування.

Страховим випадком є звернення Застрахованої особи під час дії Договору до Асистуючої компанії або медичного закладу з приводу гострого захворювання, загострення хронічної хвороби, нещасного випадку, або з метою отримання інших послуг, якщо це передбачено Програмою страхування, та отримання необхідної медичної допомоги та медичних послуг у межах та в обсязі Програми страхування та Лімітів страхування на території дії Договору.

Який розмір страхової суми?

Страхова сума становить від 15 000 до 500 000 грн. та встановлюється за згодою Сторін. Договором встановлюються ліміти відповідальності на кожну опцію страхування (медичну послугу) відповідно до Програми страхування (мінімальний розмір – 350 грн., максимальний – 300 000 грн.).

Скільки коштує договір страхування?

Від 1,2% до 20% страхової суми залежно від Програми страхування, строку дії Договору, індивідуальних особливостей кожного клієнта тощо.

Способи оплати страхових платежів наведені за посиланням

На який термін може бути укладено договір страхування?

Страхувальник самостійно обирає термін дії договору, він може складати до одного року.

Чи передбачена договором франшиза?

Може бути передбачена за згодою Сторін в грошовому виразі та передбачена Програмою страхування.

Територія дії договору страхування?

Територія України в межах державного кордону, яка на момент настання страхового випадку не є тимчасово окупованою територією та на якій присутні та функціонують в повному обсязі місцеві органи влади та органи правопорядку України.

Право Страхувальника на відмову та дострокове припинення договору?

Страхувальник має право протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня укладення договору страхування відмовитися від такого договору без пояснення причин, крім випадків, передбачених Законом України "Про страхування". Про свій намір відмовитись від договору Страхувальник повідомляє Страховика у письмовій (електронній) формі.

Дія договору страхування може бути достроково припинена за вимогою однієї зі Сторін. Про намір достроково припинити договір будь-яка сторона зобов'язана повідомити іншу Сторону не пізніш як за 30 календарних днів до дати припинення дії договору.

У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою Страхувальника Страховик повертає йому страхову премію за період, що залишився до закінчення строку дії договору, з вирахуванням витрат, пов’язаних безпосередньо з укладенням і виконанням цього договору страхування, та фактичних страхових виплат, що були здійснені за цим договором страхування.

Якщо вимога страхувальника обумовлена порушенням Страховиком умов договору страхування, Страховик повертає Страхувальнику сплачену ним страхову премію повністю.

Яким чином вносяться зміни до договору?

Зміни до договору в період його дії (зміни страхової суми тощо) за згодою Сторін вносяться шляхом укладення додаткового договору або переукладення договору страхування. Зміни до договору надаються Страхувальнику у тому самому порядку, що і договір страхування, до якого зміни вносяться.

Страхувальник зобов’язаний якнайшвидше, але не пізніше ніж протягом 2 (двох) робочих днів, як тільки це стане йому відомо, письмово повідомити Страховика про зміну обставин, що мають істотне значення для оцінки ступеня страхового ризику та/або інші обставини, що впливають на розмір страхової премії.

Будь-які пропозиції Страховика Страхувальникові щодо зміни умов договору здійснюються шляхом направлення Страховиком Страхувальникові повідомлення в письмовій формі засобами електронного зв'язку протягом 5 (п'яти) робочих днів з дня прийняття рішення про внесення змін до договору.

У разі збільшення ступеня страхового ризику та внесення змін у договір Страховик має право на отримання від Страхувальника сплати додаткового страхового платежу. Страхувальник, якому запропоновано змінити умови договору, зобов'язаний протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів сплатити додатковий страховий платіж.

Перелік відомостей, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, та/або інформація про інші обставини, що враховуються під час визначення розміру страхової премії:

  • вид діяльності страхувальника – юридичної особи, географічне розташування;
  • бажаний рівень медичних закладів;
  • професія, вікова категорія Застрахованих осіб;
  • наявність інших чинних договорів страхування щодо об'єкту страхування;
  • стан здоров’я Застрахованої особи;
  • обставини, які змінилися настільки, що, якби вони були відомі при укладенні Договору, то цей Договір взагалі не був би укладений Страховиком чи був би укладений на умовах, що значно б відрізнялися від узгоджених;
  • наявність ознак, що підпадають під обмеження страхування;
  • індивідуально погоджені опції страхування, передбачені Програмою(-ами) страхування; перелік застрахованих осіб;
  • розмір страхової суми (лімітів відповідальності); строк дії Договору;
  • оплата страхової премії (одноразово, по періодах).

Застереження для споживача про необхідність ознайомлення до укладення договору страхування із інформацією про:

Невиконання споживачем обов'язків, визначених договором страхування, включаючи несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин та несвоєчасну сплату страхової премії або її наступної частини може бути визнано Страховиком як підстава для відмови у виплаті страхового відшкодування/здійснення страхової виплати.

Інформація про можливість придбати страховий продукт окремо, якщо такий продукт пропонується разом із супутнім та/або додатковим товаром, роботою або послугою, що не є страховою, як складова одного пакета або договору: забороняється вимагати придбання будь-яких інших послуг Страховика як обов’язкової умови укладення Договору страхування.

Опції страхування:

Пакет послуг медичного страхування складається зі спеціалізованих опцій, які можуть комбінуватися в залежності від потреб і побажань клієнта:


Опція А — Амбулаторно-поліклінічна допомога
  • Перлік медичних послуг, що оплачує СК «Еталон»:
    • консервативне та оперативне лікування в умовах амбулаторій, поліклінік, лікувально-оздоровчих установ.
    • Можуть бути включені:
      • консультації та інші професійні послуги медичного персоналу, у т.ч. лікарів вузькопрофільної спеціалізації;
      • проведення лабораторних досліджень та застосування інструментальних методів діагностики;
      • проведення лікувальних заходів та маніпуляцій;
      • забезпечення медикаментами та витратними медичними матеріалами (якщо це передбачено умовами договору).


Опція B — Стаціонарне лікування
  • Перлік медичних послуг, що оплачує СК «Еталон»:
    • лікування (у т.ч. перебування та харчування) в умовах стаціонару за наявності хвороб та станів, що вимагають стаціонарного лікування, включаючи:
      • консультації та інші професійні послуги медичного персоналу, у т.ч. лікарів вузькопрофільної спеціалізації;
      • консультативно-діагностичне обслуговування;
      • консервативне та оперативне лікування;
      • забезпечення медикаментами та витратними медичними матеріалами;
      • харчування в умовах стаціонару.


Опція C — Невідкладна допомога
  • Перлік медичних послуг, що оплачує СК «Еталон»:
    • виїзд бригади швидкої медичної допомоги;
    • експрес-діагностика та невідкладна допомога на догоспітальному етапі;
    • забезпечення медикаментами та витратними медичними матеріалами;
    • доставка каретою швидкої медичної допомоги до спеціалізованого медичного закладу для проведення подальшого лікування.


Опція D — Стоматологія
  • Перлік медичних послуг, що оплачує СК «Еталон»:
    • консультації лікаря-стоматолога;
    • діагностичні дослідження, ренген;
    • проведення анестезії;
    • терапевтичне та хірургічне лікування зубів та ротової порожнини;
    • проведення косметичних процедур, планового протезування;
    • гігієнічні процедури (зняття зубного каменю та інш.).

 

Інформаційний центр:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: info@etalon.ua

Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12

Місцезнаходження:
Україна, 03067, місто Київ, вулиця Гарматна, будинок 8, приміщення 6
(місцезнаходження за КОАТУУ: 8038900000)

Режим роботи Приватного акцiонерного товариства «Страхова компанія «Еталон»
- Понеділок - Четвер: 9:00 - 18:00
- П'ятниця: 9:00 - 17:00
- Перерва: 13:00 - 13:48
- Субота та Неділя: вихідні

Придбати страховий поліс можливо:
В місті Києві за адресами:
- вулиця Гарматна, 8
В інших містах України

При настанні страхового випадку:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: operator@etalon.ua