КАСКО КЛАСІК

Купуючи поліс КАСКО Страхової компанії "Еталон", ви позбавляєте себе від багатьох неприємностей, зайвих втрат коштів та часу. Ми забезпечимо надійний страховий захист вашого автомобіля від ризиків викрадення та пошкодження внаслідок дорожньо-транспортної пригоди, протиправних дій третіх осіб, стихійних лих тощо.

Що є об'єктом страхування?

Наземний ТЗ, що відповідно до Закону України “Про дорожній рух” підлягає державній реєстрації та належить Страхувальнику на праві володіння, користування і розпорядження таким ТЗ та/або можливі збитки чи витрати, яких може зазнати Страхувальник (Вигодонабувач) при настанні страхового випадку.

Що не приймається на страхування (обмеження страхування)?

Не може бути застрахованим ТЗ:

  • вік яких перевищує 15 років;
  • що не мають ідентифікаційних номерів кузова (шасі) та не мають встановленого року випуску, мають номери кузова (рами) які не відповідають записам, зазначеним у реєстраційних документах;
  • що ввезений на територію України з порушенням чинних норм та правил митного оформлення, або внесений до реєстрів МВС України та Інтерполу як такий, що був привласнений незаконним шляхом;
  • зареєстрований в інших країнах і ввезений на територію України для тимчасового користування;
  • зі страховою сумою 1 500 000,00 грн. і більше без встановленого на ньому, активованого та діючого обладнання GPS-маяк, якщо інше не передбачено договором страхування. Виключення становлять: автобуси (окрім мікроавтобусів), вантажні автомобілі з повною масою понад 3,5 тони, причепи.

Хто може виступати страхувальником?

Власник або користувач наземного ТЗ (Водій)

Які страхові ризики покриваються договором?

  • ДТП;
  • Пожежа;
  • Природні явища;
  • Протиправні дії третіх осіб;
  • Викрадення;
  • Інші ймовірні події.

Який розмір страхової суми?

Страхова сума встановлюється в розмірі дійсної вартості ТЗ на день укладення договору страхування.

Чи передбачена договором франшиза?

За згодою сторін договором передбачена основна франшиза:

  • за ризиками "Пошкодження": від 0% до 5%
  • за ризиком "Викрадення (Угон)": від 0% до 10%
  • за випадком "Повна загибель ТЗ": від 0% до 10%

Договором страхування також передбачена додаткова франшиза при використанні ТЗ в якості таксі, а також у разі керування застрахованим ТЗ особою, яка має вік та стаж керування відмінний від заявленого на страхування.

Скільки коштує договір страхування?

Розмір страхового платежу становить 0,7% до 15% від страхової суми залежно від чинників, що впливають на розмір тарифу (перелік страхових ризиків, тип ТЗ, вік ТЗ, розмір франшизи, територія страхового покриття, строк дії договору страхування тощо)

Способи оплати страхових платежів наведені за посиланням

Страхова премія може бути сплачена:

  • за стандартними умовами одноразово або, частинами (дві, три або чотири рівні частини) в строк, передбачений договором;
  • за опцією 50 на 50 двома рівними частинами: перша сплачується до набуття чинності договору, а друга - у разі настання події, що має ознаки страхового випадку одночасно із наданням письмової заяви на виплату страхового відшкодування відповідно до умов договору страхування.

На який строк може бути укладено договір страхування?

  • за стандартними умовами від 15 (п’ятнадцяти) днів до 1 (одного) календарного року;
  • за опцією 50 на 50 виключно 1 (один) календарний рік.

Страхова премія може бути сплачена одноразово або за періодами.

Договір страхування набирає чинності з дати, зазначеної у договорі як початок дії договору (початок першого періоду страхування), але не раніше 00 год. 00 хв. (за київським часом) дати, наступної за датою надходження страхового платежу на рахунок Страховика або страхового посередника.

На якій території діє договір страхування?

Територія України в межах державного кордону, яка на момент настання страхового випадку не є тимчасово окупованою територією та на якій присутні та функціонують в повному обсязі місцеві органи влади та органи правопорядку України. За бажанням Страхувальника до території дії договору страхування може бути включена територія Європи.

Право Страхувальника на відмову та дострокове припинення договору?

Страхувальник має право протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня укладення договору страхування відмовитися від такого договору без пояснення причин, крім випадків, передбачених Законом України "Про страхування". Про свій намір відмовитись від договору Страхувальник повідомляє Страховика у письмовій (електронній) формі.

Дія договору страхування може бути достроково припинена за вимогою однієї зі Сторін. Про намір достроково припинити договір будь-яка сторона зобов'язана повідомити іншу Сторону не пізніш як за 30 календарних днів до дати припинення дії договору.

У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою Страхувальника Страховик повертає йому страхову премію за період, що залишився до закінчення строку дії договору, з вирахуванням витрат, пов’язаних безпосередньо з укладенням і виконанням цього договору страхування, та фактичних страхових виплат, що були здійснені за цим договором страхування.

Якщо вимога страхувальника обумовлена порушенням Страховиком умов договору страхування, Страховик повертає Страхувальнику сплачену ним страхову премію повністю.

Яким чином вносяться зміни до договору?

Зміни до договору в період його дії (зміни страхової суми тощо) за згодою Сторін вносяться шляхом укладення додаткового договору або переукладення договору страхування. Зміни до договору надаються Страхувальнику у тому самому порядку, що і договір страхування, до якого зміни вносяться.

Страхувальник зобов’язаний якнайшвидше, але не пізніше ніж протягом 2 (двох) робочих днів, як тільки це стане йому відомо, письмово повідомити Страховика про зміну обставин, що мають істотне значення для оцінки ступеня страхового ризику та/або інші обставини, що впливають на розмір страхової премії.

Будь-які пропозиції Страховика Страхувальникові щодо зміни умов договору здійснюються шляхом направлення Страховиком Страхувальникові повідомлення в письмовій формі засобами електронного зв'язку протягом 5 (п'яти) робочих днів з дня прийняття рішення про внесення змін до договору.

У разі збільшення ступеня страхового ризику та внесення змін у договір Страховик має право на отримання від Страхувальника сплати додаткового страхового платежу. Страхувальник, якому запропоновано змінити умови договору, зобов'язаний протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів сплатити додатковий страховий платіж.

Перелік відомостей, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, та/або інформація про інші обставини, що враховуються під час визначення розміру страхової премії

  • умови використання ТЗ (особисте, службове, таксі, прокат тощо);
  • наявність ознак, що підпадають під обмеження страхування;
  • територія дії страхового захисту;
  • порядок визначення розміру збитку (рахунок СТО або експертний висновок);
  • рівень страхового покриття (наявність обмежень, що до виплати страхового відшкодування);
  • враховується / не враховується знос частин (деталей) ТЗ, що замінюються при ремонті;
  • строк дії Договору страхування;
  • умови сплати страхового платежу (одноразово або частинами);
  • вік / стаж осіб, що експлуатують ТЗ;
  • розмір франшизи.

Застереження для споживача про необхідність ознайомлення до укладення договору страхування із інформацією про:

Умови отримання знижки на страховий продукт:

  • страхування понад 3 транспортних засобів протягом року одним Страхувальником;
  • беззбитковість протягом останнього року (років) страхування.

Інформація про можливість придбати страховий продукт окремо, якщо такий продукт пропонується разом із супутнім та/або додатковим товаром, роботою або послугою, що не є страховою, як складова одного пакета або договору: забороняється вимагати придбання будь-яких інших послуг Страховика як обов’язкової умови укладення Договору страхування.

Огляд ТЗ, що приймається на страхування, є обов’язковим перед укладанням договору страхування.

Невиконання споживачем обов'язків, визначених договором страхування, включаючи несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин та несвоєчасну сплату страхової премії або її наступної частини може бути визнано Страховиком як підстава для відмови у виплаті страхового відшкодування/здійснення страхової виплати.


Загальна інформація про стандартний страхових продукт міститься в Інформаційному документі стандартного страхового продукту.

Інформаційний центр:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: info@etalon.ua

Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12

Місцезнаходження:
Україна, 03067, місто Київ, вулиця Гарматна, будинок 8, приміщення 6
(місцезнаходження за КОАТУУ: 8038900000)

Режим роботи Приватного акцiонерного товариства «Страхова компанія «Еталон»
- Понеділок - Четвер: 9:00 - 18:00
- П'ятниця: 9:00 - 17:00
- Перерва: 13:00 - 13:48
- Субота та Неділя: вихідні

Придбати страховий поліс можливо:
В місті Києві за адресами:
- вулиця Гарматна, 8
В інших містах України

При настанні страхового випадку:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: operator@etalon.ua