ПОДБАЙ ПРО СЕБЕ (ППС)

Страховий продукт "Подбай про себе" - це додатковий захист Ваших фінансових інтересів на випадок спричинення Вами дорожньо-транспортної пригоди.

Майже всі вже звикли до обов‘язкового страхування цивільної відповідальності автовласників, за рахунок якого винуватець аварії позбавляється необхідності компенсації збитків, завданих ним третім особам. І хоча механізм Автоцивілки не є досконалим, він все ж забезпечує певний захист потерпілої в ДТП сторони.

Захист від збитків, пов’язаних з ремонтом автомобіля винуватця аварії забезпечується шляхом укладання договору страхування транспортного засобу (КАСКО), але він не покриває інших ризиків, що виникають внаслідок дорожньо-транспортної пригоди, як то травматичні ушкодження водія, пошкодження або втрата багажу в авто, витрати на сплату штрафу за спричинення ДТП, а також відновлення втрачених або викрадених водійських документів. Страхування саме цих ризиків Страхова компанія "Еталон" проводить за умовами страхового продукту "Подбай про себе".

Обов‘язковою умовою дії полісу "Подбай про себе" є наявність у страхувальника полісу обов‘язкового страхування цивільної відповідальності автовласника від СК "Еталон".

"Подбай про себе" - це страховий продукт з безперечними перевагами:


"Подбай про себе" - це комплексний страховий продукт, який є доповненням до полісу ОСЦПВ та включає:
  • страхування від нещасних випадків;
  • страхування фінансових ризиків;
  • страхування багажу.

Які страхові ризики покриваються договором?

Договір комплексного страхування "Подбай про себе" передбачає страхування за трьома групами ризиків:

  • тимчасова втрата працездатності внаслідок отримання травматичного ушкодження, у тому числі проведення стаціонарного лікування, або смерть Застрахованої особи, що відбулися через настання нещасного випадку внаслідок ДТП, винуватцем якої визнано Застраховану особу, і яка під час ДТП керувала транспортним засобом;
  • понесення страхувальником матеріальних збитків, пов’язаних з відновленням свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу в результаті його втрати, викрадення, знищення або пошкодження; а також компенсація суми накладеного на водія адміністративного стягнення за спричинення ДТП;
  • втрата, знищення або часткове пошкодження багажу (що знаходився в салоні, багажнику чи на даху автомобіля) під час ДТП, спричиненої страхувальником.

Хто може виступати страхувальником?

Будь-яка фізична або юридична особа, яка має законне право на володіння (користування, розпорядження) транспортним засобом та яка уклала що до нього договір ОСЦПВ з СК "Еталон".

Який розмір страхової суми передбачено договором?

Розмір страхової суми становить 110 000 грн за договором. Договір страхування містить ліміти відповідальності за об'єктом страхування.

Скільки коштує договір страхування?

Вартість річного договору страхування складає від 0,02%до 20,00% від страхової суми.

Чи передбачена договором франшиза?

За умовами продукту "Подбай про себе" франшиза не передбачена.

На який строк може бути укладено договір страхування?

Договір страхування укладається на строк до одного року – строк дії не повинен перевищувати строку дії діючого полісу ОСЦПВ, укладеного з СК "Еталон".

Договір страхування набирає чинності з дати, зазначеної у договорі як початок дії договору, але не раніше 00 год. 00 хв. (за київським часом) дати, наступної за датою надходження страхового платежу на рахунок Страховика або страхового посередника.

Територія дії договору страхування?

Територія України в межах державного кордону, яка на момент настання страхового випадку не є тимчасово окупованою територією та на якій присутні та функціонують в повному обсязі місцеві органи влади та органи правопорядку України.

Право Страхувальника на відмову та дострокове припинення договору?

Страхувальник має право протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня укладення договору страхування відмовитися від такого договору без пояснення причин, крім випадків, передбачених Законом України "Про страхування". Про свій намір відмовитись від договору Страхувальник повідомляє Страховика у письмовій (електронній) формі.

Дія договору страхування може бути достроково припинена за вимогою однієї зі Сторін. Про намір достроково припинити договір будь-яка сторона зобов'язана повідомити іншу Сторону не пізніш як за 30 календарних днів до дати припинення дії договору.

У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою Страхувальника Страховик повертає йому страхову премію за період, що залишився до закінчення строку дії договору, з вирахуванням витрат, пов’язаних безпосередньо з укладенням і виконанням цього договору страхування, та фактичних страхових виплат, що були здійснені за цим договором страхування.

Якщо вимога страхувальника обумовлена порушенням Страховиком умов договору страхування, Страховик повертає Страхувальнику сплачену ним страхову премію повністю.

Яким чином вносяться зміни до договору?

Зміни до договору в період його дії за згодою Сторін вносяться шляхом укладення додаткового договору або переукладення договору страхування. Зміни до договору надаються Страхувальнику у тому самому порядку, що і договір страхування, до якого зміни вносяться.

Страхувальник зобов’язаний якнайшвидше, але не пізніше ніж протягом 2 (двох) робочих днів, як тільки це стане йому відомо, письмово повідомити Страховика про зміну обставин, що мають істотне значення для оцінки ступеня страхового ризику та/або інші обставини, що впливають на розмір страхової премії.

Будь-які пропозиції Страховика Страхувальникові щодо зміни умов договору здійснюються шляхом направлення Страховиком Страхувальникові повідомлення в письмовій формі засобами електронного зв'язку протягом 5 (п'яти) робочих днів з дня прийняття рішення про внесення змін до договору.

У разі збільшення ступеня страхового ризику та внесення змін у договір Страховик має право на отримання від Страхувальника сплати додаткового страхового платежу.

Перелік відомостей, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, та/або інформація про інші обставини, що враховуються під час визначення розміру страхової премії:

  • відомості про ЗТЗ (тип ЗТЗ, його марку/модель, рік випуску, реєстраційний номер, номер кузова/шасі);
  • інформація про всі чинні договори страхування, укладені щодо об’єкту (об’єктів) страхування;
  • особливі умови експлуатації ЗТЗ: таксі, використання ЗТЗ для пасажирських перевезень на платній основі; для навчання водінню, тест-драйву, участь в авто-шоу, спортивних змаганнях, тестах на швидкість, випробуваннях на надійність тощо;
  • передача ЗТЗ у заставу, лізинг, в оренду або прокат.

Застереження для споживача про необхідність ознайомлення до укладення договору страхування із інформацією про:

Невиконання споживачем обов'язків, визначених договором страхування, включаючи несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин та несвоєчасну сплату страхової премії або її наступної частини може бути визнано Страховиком як підстава для відмови у виплаті страхового відшкодування/здійснення страхової виплати.

Інформація про можливість придбати страховий продукт окремо, якщо такий продукт пропонується разом із супутнім та/або додатковим товаром, роботою або послугою, що не є страховою, як складова одного пакета або договору: забороняється вимагати придбання будь-яких інших послуг Страховика як обов’язкової умови укладення Договору страхування.

Надання знижок за цим страховим продуктом не передбачено.

Які документи потрібні для оформлення договору?

  • поліс обов‘язкового страхування цивільної відповідальності власників наземних транспортних засобів СК "Еталон".

Детальні умови страхування за страховим продуктом "Подбай про себе" викладені в Загальних умовах страхового продукту, що є пропозицією офертою..

Загальна інформація про стандартний страховий продукт міститься в Інформаційному документі стандартного страхового продукту.


Отримати консультації та роз‘яснення за страховим продуктом Ви можете в Інформаційному центрі Компанії.

Інформаційний центр:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: info@etalon.ua

Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12

Місцезнаходження:
Україна, 03067, місто Київ, вулиця Гарматна, будинок 8, приміщення 6
(місцезнаходження за КОАТУУ: 8038900000)

Режим роботи Приватного акцiонерного товариства «Страхова компанія «Еталон»
- Понеділок - Четвер: 9:00 - 18:00
- П'ятниця: 9:00 - 17:00
- Перерва: 13:00 - 13:48
- Субота та Неділя: вихідні

Придбати страховий поліс можливо:
В місті Києві за адресами:
- вулиця Гарматна, 8
В інших містах України

При настанні страхового випадку:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: operator@etalon.ua