СТРАХУВАННЯ МАЙНА ТА ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ "ОСЕЛЯ"

Ви придбали квартиру або будинок, зробили ремонт і бажаєте запобігти несподіваним витратам на відновлення своєї власності? Або ж здаєте квартиру в оренду і прагнете уникнути непередбачуваних збитків? Щоб це зробити, найдоцільніше укласти договір страхування майна.

Страхова компанія "Еталон" пропонує Вам застрахувати квартиру (будинок) та майно, що є у помешканні, не витрачаючи часу та великих коштів, а саме — за страховим продуктом з комплексного страхування майна та відповідальності перед третіми особами "Оселя", за доступну плату та без попереднього огляду й оцінки майна експертами.

Переваги страхування в СК "Еталон":

  • гарантований захист майнових інтересів від непередбачуваних випадків і витрат на відновлення пошкодженого чи втраченого майна за доступну плату;
  • повнота та своєчасність отримання компенсації збитків, завданих унаслідок дії вогню, вибуху газу, природних явищ та пошкодження водою, а також протиправних дій третіх осіб;
  • додаткове покриття для скляних елементів оселі, дзеркал;
  • можливість страхування своєї оселі під час проведення ремонтних робіт, в т.ч. перепланування;
  • прозорі та зрозумілі умови страхування, відсутність прихованих сублімітів;
  • відкриті та детальні умови страхування у вигляді Загальних умов страхового продукту-Оферти, розміщених на веб-сайті компанії.

Що є об'єктом страхування?

Майно Страхувальника:

  • конструктивні елементи оселі;
  • зовнішнє оздоблення (усі види фасадних робіт, ліпні роботи, оздоблення деревом, камінням тощо);
  • зовнішнє обладнання (грати, ролети, відливи, зовнішні блоки спліт систем тощо);
  • внутрішнє оздоблення (оздоблення підлоги, стелі, стін, міжкімнатні і вхідні двері, вікна, в т.ч. скління балконів та лоджій, терас);
  • внутрішнє інженерне обладнання (система електропостачання, комунікації (телефонний, телевізійний, комп’ютерний кабелі, антенна проводка, пожежна та охоронна сигналізації тощо); система водопостачання та каналізація; система вентиляції, кондиціювання; система опалення (підвідні труби, радіатори, котли, бойлери); сантехнічне обладнання);
  • рухоме майно (меблі, великогабаритна та малогабаритна електропобутова техніка, засоби зв'язку, відео-, аудіо-, радіотехніка, фото- та відеокамери, комп'ютерна техніка, оргтехніка, товари домашнього вжитку, предмети інтер’єру, особисті речі);
  • господарські споруди на подвір’ї житлового будинку (веранда, літня кухня, гараж, сарай, паркан тощо).

 Відповідальність страхувальника перед третіми особами, полягає у відшкодуванні заподіяної шкоди життю, здоров’ю та/або працездатності фізичної особи, а також шкоди, заподіяної майну юридичної або фізичної особи під час експлуатації застрахованого майна (квартири або будинку, в якому міститься застраховане майно).

Яке майно не може бути застрахованим? (обмеження страхування)

  • об’єкти незавершеного будівництва, майно, що будується та/або монтується; майно всередині будівель (споруд), що перебувають в процесі будівництва або що не експлуатуються; будинки (приміщення, що знаходяться в будинках), які визнані такими, що знаходяться в аварійному стані, підлягають зносу чи капітальному ремонту, незаселені житлові будинки/квартири, а також розташовані в зонах під?вищеного ризику; несправне та непридатне до експлуатації майно; майно, що знаходиться в аварійних кімна?тах/житлових будинках, мешкання в яких заборонено або які не забезпечені достатнім наглядом (дачі, літні будинки тощо);
  • предмети, закріплені на зовнішній стороні будівель (щогли, стаціонарні радіо- та телевізійні антени, ста?ціонарні супутникові антени–"тарілки", їх елементи та устаткування до них, відкриті електропроводи, засоби відеоспостереження тощо); майно та внутрішнє оздоблення, що знаходиться на незасклених балконах та лоджіях;
  • транспортні засоби, будівельні та сільськогосподарські машини, машини для косіння газонів та садові машини, що мають двигуни;
  • майно, щорозташоване у місцідії Договору, але не знаходиться у власності Страхувальника (осіб, які мешкають разом із Страхувальником та ведуть спільний побут);

Хто може бути Страхувальником?

Фізична особа, яка є власником (користувачем, розпорядником) оселі (квартири, будинку).

Від чого можна застрахувати майно (страхові ризики)?

Ризики, які покриваються договором страхування:

  • пожежа, удар блискавки; вибух, падіння літальних апаратів або їх частин, вантажу і багажу з них;
  • природні явища (буря, град, повінь, землетрус, зсув, обвал);
  • пошкодження водою із систем водопостачання, опалення, каналізації та аналогічних систем;
  • протиправні дії третіх осіб (крадіжка з проникненням, грабіж або розбій, умисне знищення або пошкодження, хуліганство);
  • наїзд транспортних засобів.
  • биття скла, дзеркал.

Від чого захищає опція страхування відповідальності перед третіми особами?

Ця опція буде корисна у випадку несподіваного та ненавмисного заподіяння шкоди третій особі (в т.ч. сусіду) при експлуатації застрахованого майна (в т.ч. квартири/будинку, в якому є застраховане майно).

Який розмір страхової суми?

Страхова сума залежить від обраного страхового пакету та може складати від 10 000. грн. до 1 000 000. грн. за договором.

Скільки коштує договір страхування?

Вартість договору залежить від типу будівлі, майнового інтересу Страхувальника, вибору страхового пакета, розміру франшизи та становить від 50 грн. до 5 000 грн.

Який розмір франшизи передбачено договором?

Договором передбачена франшиза у розмірі від 0,10% до 1,00% загальної страхової суми, але не менше 500 грн.

На який термін може бути укладено договір страхування?

Можливе укладання договору страхування на строк від 1го місяця до 1го року.

Договір страхування набирає чинності з дати, зазначеної у договорі як початок дії договору, але не раніше 00 год. 00 хв. (за київським часом) дати, наступної за датою надходження страхового платежу на рахунок Страховика або страхового посередника.

Територія дії договору страхування?

Територія України в межах державного кордону, яка на момент настання страхового випадку не є тимчасово окупованою територією та на якій присутні та функціонують в повному обсязі місцеві органи влади та органи правопорядку України.

Право Страхувальника на відмову та дострокове припинення договору?

Страхувальник має право протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня укладення договору страхування відмовитися від такого договору без пояснення причин, крім випадків, передбачених Законом України "Про страхування". Про свій намір відмовитись від договору Страхувальник повідомляє Страховика у письмовій (електронній) формі.

Дія договору страхування може бути достроково припинена за вимогою однієї зі Сторін. Про намір достроково припинити договір будь-яка сторона зобов'язана повідомити іншу Сторону не пізніш як за 30 календарних днів до дати припинення дії договору.

У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою Страхувальника Страховик повертає йому страхову премію за період, що залишився до закінчення строку дії договору, з вирахуванням витрат, пов’язаних безпосередньо з укладенням і виконанням цього договору страхування, та фактичних страхових виплат, що були здійснені за цим договором страхування.

Якщо вимога страхувальника обумовлена порушенням Страховиком умов договору страхування, Страховик повертає Страхувальнику сплачену ним страхову премію повністю.

Яким чином вносяться зміни до договору?

Зміни до договору в період його дії (зміни страхової суми тощо) за згодою Сторін вносяться шляхом укладення додаткового договору або переукладення договору страхування. Зміни до договору надаються Страхувальнику у тому самому порядку, що і договір страхування, до якого зміни вносяться.

Страхувальник зобов’язаний якнайшвидше, але не пізніше ніж протягом 2 (двох) робочих днів, як тільки це стане йому відомо, письмово повідомити Страховика про зміну обставин, що мають істотне значення для оцінки ступеня страхового ризику та/або інші обставини, що впливають на розмір страхової премії.

Будь-які пропозиції Страховика Страхувальникові щодо зміни умов договору здійснюються шляхом направлення Страховиком Страхувальникові повідомлення в письмовій формі засобами електронного зв'язку протягом 5 (п'яти) робочих днів з дня прийняття рішення про внесення змін до договору.

У разі збільшення ступеня страхового ризику та внесення змін у договір Страховик має право на отримання від Страхувальника сплати додаткового страхового платежу. Страхувальник, якому запропоновано змінити умови договору, зобов'язаний протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів сплатити додатковий страховий платіж.

Перелік відомостей, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, та/або інформація про інші обставини, що враховуються під час визначення розміру страхової премії:

  • місцезнаходження застрахованого майна;
  • опис майна, переданого на страхування (рік побудови (реконструкції), площа, матеріал будови, наявність протипожежних засобів, засобів захисту від протиправних дій третіх осіб);
  • факти настання збитків Страхувальника, причиною яких були події, аналогічні ризикам, що приймаються на страхування за останні 3 (три) роки; пошкодження, псування, знищення або втрата застрахованого майна чи його відновлення після таких подій;
  • передача застрахованого майна в найм, в оренду, заставу чи у власність; наявність інших прав на майно у іншої особи;
  • наявність інших чинних договорів страхування щодо об'єкту страхування;
  • перебудова чи перепланування нерухомості, яка є застрахованою чи застраховане майно знаходиться в такій нерухомості.
  • група майна, що передається на страхування;
  • наявність ознак, що підпадають під обмеження страхування;
  • розмір страхової суми (лімітів відповідальності);
  • строк дії договору страхування.

Застереження для споживача про необхідність ознайомлення до укладення договору страхування із інформацією про:

ліміти відповідальності за об'єктом страхування встановлюється за згодою Сторін та становлять:

  • за об'єктом: "майно на праві володіння, користування і розпорядження майном" від 10 000 грн до 1 000 000 грн. За згодою сторін Договором передбачаються субліміти відповідальності за складовими майнового об'єкту: конструктивні елементи, зовнішнє оздоблення та обладнання, внутрішнє оздоблення та інженерне обладнання, рухоме майно, господарські споруди.
  • за об'єктом страхування "відповідальність за заподіяну шкоду особі або її майну" від 10 000 грн до 500 000 грн.

Ліміт відповідальності за страховим ризиком "Биття скла, дзеркал" становить 2% страхової суми по внутрішньому оздобленню та інженерному обладнанню.

Невиконання споживачем обов'язків, визначених договором страхування, включаючи несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин та несвоєчасну сплату страхової премії або її наступної частини може бути визнано Страховиком як підстава для відмови у виплаті страхового відшкодування/здійснення страхової виплати.

Надання знижок за цим страховим продуктом від 10% можливо при страхуванні всіх об’єктів разом: конструктивні елементи, оздоблення, рухоме майно, споруди (для будинку) та відповідальність перед третіми особами

Інформація про можливість придбати страховий продукт окремо, якщо такий продукт пропонується разом із супутнім та/або додатковим товаром, роботою або послугою, що не є страховою, як складова одного пакета або договору: забороняється вимагати придбання будь-яких інших послуг Страховика як обов’язкової умови укладення договору страхування.

Загальна інформація про стандартний страховий продукт міститься в Інформаційному документі стандартного страхового продукту.

 

Інформаційний центр:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: info@etalon.ua

Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12

Місцезнаходження:
Україна, 03067, місто Київ, вулиця Гарматна, будинок 8, приміщення 6
(місцезнаходження за КОАТУУ: 8038900000)

Режим роботи Приватного акцiонерного товариства «Страхова компанія «Еталон»
- Понеділок - Четвер: 9:00 - 18:00
- П'ятниця: 9:00 - 17:00
- Перерва: 13:00 - 13:48
- Субота та Неділя: вихідні

Придбати страховий поліс можливо:
В місті Києві за адресами:
- вулиця Гарматна, 8
В інших містах України

При настанні страхового випадку:
тел.: 0-800-305-800 (цілодобово, безкоштовно по Україні з мобільних та стаціонарних телефонів);
тел.: (044) 392-03-16
Адреса для листування: м. Київ, 03067, а/с № 12
Вайбер: 380681181045

Електронна пошта: operator@etalon.ua